Instruktor: Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne
Wiek: od 7-8 lat
Zajęcia: płatne, maksymalna liczba uczestników w grupie 12 osób
Miejsce: Wysoka, ul. Chabrowa 4
Dodatkowe informacje: tel. 663-994-000, 669-627-200, 608-329-418
WSTĘP DO PROGRAMOWANIA (7-8 LAT)-wysoka
CZEGO TWOJE DZIECKO NAUCZY SIĘ NA TYM KURSIE?
Podstawą kursu „Wstęp do programowania” jest ćwiczenie myślenia algorytmicznego, w tym porządkowania informacji, kodowania i dekodowania, analizy, planowania sekwencji działań i rozpoznawania wzorców. Rozwijamy w dzieciach zdolności matematyczne potrzebne w dalszej nauce programowania.
Dzieci na naszych zajęciach biorą udział w misjach na specjalnie przygotowanych mapach edukacyjnych w grze. Warunkiem zaliczenia misji jest rozwiązanie kolejnych zadań logicznych i matematycznych. Za wykonane misje przyznajemy punkty i nagrody. W ten sposób Minecraft staje się narzędziem, które nie tylko uczy, ale również bawi.
DLA KOGO JEST TEN KURS?
Kurs organizujemy dla dzieci w wieku 7-8 lat, które znają już podstawy czytania i pisania. Opracowaliśmy go, opierając się na podstawie programowej obejmującej pierwsze trzy klasy szkoły podstawowej w zakresie rozwoju myślenia abstrakcyjnego i logicznego. Znajomość podstaw Minecrafta NIE JEST konieczna, by wziąć udział w kursie.
Kurs odbywa się w Wysokiej ( ul. Chabrowa 4)
CO OTRZYMUJESZ W CENIE KURSU?
Zajęcia:
- 52 godziny lekcyjne czyli 26 spotkań po 1,5h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
- Maksymalnie 12 uczniów w grupie, jeden trener na max. 6 uczestników
- W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami
Materiały dla uczniów:
- segregator i karta do zbierania odznak
- zeszyt ćwiczeń (ok 120 stron zadań na cały kurs) i odznaki do wklejenia
- upominek na koniec roku szkolnego oraz dyplom
Wiedza:
- Uczniowie uczą się myślenia algorytmicznego i matematyki poprzez zabawę w grze oraz realizacje specjalnych kart pracy
- Autorskie mapy edukacyjne w grze Minecraft
- Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne
- Program przygotowany przez Microsoft Innovative Educator
Instruktor: Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne
Wiek: od 8-10 lat
Zajęcia: płatne, maksymalna liczba uczestników w grupie 12 osób
Miejsce: Wysoka, ul. Chabrowa 4
Dodatkowe informacje: tel. 663-994-000, 669-627-200, 608-329-418
podstawy programowania (8-10 lat)-wysoka
CZEGO TWOJE DZIECKO NAUCZY SIĘ NA TYM KURSIE?
Na kursie dzieci uczą się podstawowych pojęć i konstrukcji logicznych z zakresu programowania: warunek, pętla, zmienna. Tworzą algorytmy w języku blokowym LUA; testują i debugują napisane przez siebie kody; rozwiązują zadania kreatywne na serwerze. Kurs rozwija w dzieciach przydatne kompetencje społeczne i cyfrowe.
JAK WYGLĄDA NAUKA PRZY POMOCY MINECRAFTA?
Dzieci biorą udział w misjach na specjalnie przygotowanych mapach. Aby zaliczyć misję, należy opanować podstawy składni języka LUA oraz rozumieć, czym są pętle, warunki i zmienne.
DLA KOGO JEST TEN KURS?
Kurs „Podstawy programowania” organizujemy dla dzieci w wieku 8-10 lat, które potrafią czytać i pisać. Dziecko NIE MUSI znać podstaw programowania, jednak dobrze będzie, jeśli zna już podstawy gry Minecraft. Nie jest to jednak niezbędne.
Kurs odbywa się w Wysokiej (ul. Chabrowa 4).
CO OTRZYMUJESZ W CENIE KURSU?
Zajęcia:
- 52 godziny lekcyjne czyli 26 spotkań po 1,5h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
- Maksymalnie 12 uczniów w grupie, jeden trener na max. 6 uczestników
- W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami
Materiały dla uczniów:
- segregator i karta do zbierania odznak
- zeszyt ćwiczeń (ok 120 stron zadań na cały kurs) i odznaki do wklejenia
- upominek na koniec roku szkolnego oraz dyplom
Wiedza:
- Uczniowie uczą się programowania blokowego LUA poprzez zabawę w grze oraz realizacje specjalnych kart pracy
- Autorskie mapy edukacyjne w grze Minecraft
- Konkurs Mistrzostw Polski MindCloud
- Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne
- Program przygotowany przez Microsoft Innovative Educator