Instruktor: Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne

Wiek: od 7-8 lat

Zajęcia: płatne, maksymalna liczba uczestników w grupie 12 osób

Miejsce: Wysoka, ul. Chabrowa 4

Dodatkowe informacje: tel. 663-994-000, 669-627-200, 608-329-418

WSTĘP DO PROGRAMOWANIA (7-8 LAT)-wysoka

CZEGO TWOJE DZIECKO NAUCZY SIĘ NA TYM KURSIE?

Podstawą kursu „Wstęp do programowania” jest ćwiczenie myślenia algorytmicznego, w tym porządkowania informacji, kodowania i dekodowania, analizy, planowania sekwencji działań i rozpoznawania wzorców. Rozwijamy w dzieciach zdolności matematyczne potrzebne w dalszej nauce programowania.

Dzieci na naszych zajęciach biorą udział w misjach na specjalnie przygotowanych mapach edukacyjnych w grze. Warunkiem zaliczenia misji jest rozwiązanie kolejnych zadań logicznych i matematycznych. Za wykonane misje przyznajemy punkty i nagrody. W ten sposób Minecraft staje się narzędziem, które nie tylko uczy, ale również bawi.

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Kurs organizujemy dla dzieci w wieku 7-8 lat, które znają już podstawy czytania i pisania. Opracowaliśmy go, opierając się na podstawie programowej obejmującej pierwsze trzy klasy szkoły podstawowej w zakresie rozwoju myślenia abstrakcyjnego i logicznego. Znajomość podstaw Minecrafta NIE JEST konieczna, by wziąć udział w kursie.

Kurs odbywa się w Wysokiej ( ul. Chabrowa 4)

CO OTRZYMUJESZ W CENIE KURSU?

 Zajęcia:

  • 52 godziny lekcyjne czyli 26 spotkań po 1,5h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
  • Maksymalnie 12 uczniów w grupie, jeden trener na max. 6 uczestników
  • W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami

 Materiały dla uczniów:

  • segregator i karta do zbierania odznak
  • zeszyt ćwiczeń (ok 120 stron zadań na cały kurs) i odznaki do wklejenia
  • upominek na koniec roku szkolnego oraz dyplom

 Wiedza:

  • Uczniowie uczą się myślenia algorytmicznego i matematyki poprzez zabawę w grze oraz realizacje specjalnych kart pracy
  • Autorskie mapy edukacyjne w grze Minecraft
  • Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne
  • Program przygotowany przez Microsoft Innovative Educator

 

Instruktor: Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne

Wiek: od 8-10 lat

Zajęcia: płatne, maksymalna liczba uczestników w grupie 12 osób

Miejsce: Wysoka, ul. Chabrowa 4

Dodatkowe informacje: tel. 663-994-000, 669-627-200, 608-329-418

podstawy programowania (8-10 lat)-wysoka

CZEGO TWOJE DZIECKO NAUCZY SIĘ NA TYM KURSIE?

Na kursie dzieci uczą się podstawowych pojęć i konstrukcji logicznych z zakresu programowania: warunek, pętla, zmienna. Tworzą algorytmy w języku blokowym LUA; testują i debugują napisane przez siebie kody; rozwiązują zadania kreatywne na serwerze. Kurs rozwija w dzieciach przydatne kompetencje społeczne i cyfrowe.

JAK WYGLĄDA NAUKA PRZY POMOCY MINECRAFTA?

Dzieci biorą udział w misjach na specjalnie przygotowanych mapach. Aby zaliczyć misję, należy opanować podstawy składni języka LUA oraz rozumieć, czym są pętle, warunki i zmienne.

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Kurs „Podstawy programowania” organizujemy dla dzieci w wieku 8-10 lat, które potrafią czytać i pisać. Dziecko NIE MUSI znać podstaw programowania, jednak dobrze będzie, jeśli zna już podstawy gry Minecraft. Nie jest to jednak niezbędne.

Kurs odbywa się w Wysokiej (ul. Chabrowa 4).

CO OTRZYMUJESZ W CENIE KURSU?

 Zajęcia:

  • 52 godziny lekcyjne czyli 26 spotkań po 1,5h (spotkania raz w tygodniu – cykl roczny)
  • Maksymalnie 12 uczniów w grupie, jeden trener na max. 6 uczestników
  • W razie zamknięcia szkół – realizację zajęć w formule online, spotkania live z trenerami

 Materiały dla uczniów:

  • segregator i karta do zbierania odznak
  • zeszyt ćwiczeń (ok 120 stron zadań na cały kurs) i odznaki do wklejenia
  • upominek na koniec roku szkolnego oraz dyplom

 Wiedza:

  • Uczniowie uczą się programowania blokowego LUA poprzez zabawę w grze oraz realizacje specjalnych kart pracy
  • Autorskie mapy edukacyjne w grze Minecraft
  • Konkurs Mistrzostw Polski MindCloud
  • Certyfikowani trenerzy posiadający kompetencje pedagogiczno-techniczne
  • Program przygotowany przez Microsoft Innovative Educator